welcome to my blog

welcome to my blog

Saturday, May 30, 2015

Reunion exsmvbp

Assalamualaikum.......
dah lama xtulis blog...idea kurang,
baru2 nie aku n de geng ada bt reunion.lama btl xjumpa kawan2.lebih 20thn...
masing2 dah bekeluarga...ada yg xkawen..tp kebayakan dah kawen.28/2/15 kul 7pg semua dah sibuk update kt mana...
awak kt mana...awak2 kt mna?
ada yg dari utara DARI UTARA naik keta
ada yg dari kl...nek ketapi lg...
janji kul 10 kt stesen ketapi IPOH
aku kul 8.30 pg relax kt umah lg..tetiba tipon aku bunyi...
org utara dah smpi..ahh sudah..aku xmandi lg
(subuh dah mndi....pastu baring2 terlena )
aku siap ala kadar.pastu p jemput diorg...
kt tepi Giant.kt citu pun dah happeninig....riuh dgn sora kita org jer...tu bru jumpa 4 org...
lepas tu kami gerak ke stesen ketapi menunggu yg lain datang...janji semua jumpa kt ctu...
lewat jgk ketapi dari KL..sambil tunggu kami wefieee dulu...sambil borak2..riuh satu ktm..heheheh...org tgk jer...bukan senang nak jumpa...ketapi darti png dah smpi..tggu yg dariu kl plak..sambil tu call liza..(kawan aku yg paling kalut kt sek dulu)dia duk ipoh...rupanya dia tggu geng kl kt ketapi batu gajah..diorg turun sana
Destinasi seterusnya....Nasi kandar wangge....
bawak org jauh makan kt cnie..kedai kt jalan yg kalsom tu







No comments: